Vremea baletului online, sau cum să devii relevant în domeniu folosind Social Media! 5 idei de conținut

by Lemnaru Mihaela
Share the NEWS & spread the JOY!

Ultimul an a fost diferit de tot ce am trăit până acum. Cu toate acestea, mediul online ne-a ajutat să fim mai aproape de cei dragi, să fim curioși,  să comunicăm liber și, cel mai important, să ne descoperim sau să ne continuăm pasiunile.

Social Media și alte platforme online precum Zoom au venit ca o alternativă pentru școli, evenimente, concursuri, dar și pentru specialiști din domeniul baletului și nu numai, care și-au continuat activitatea și s-au promovat online.

Așa se face că în 2021, o prezență online este mai necesară ca oricând. Ca business sau specialist independent, e bine să te adaptezi și să găsești soluții de a integra mediul online nu doar în viața personală, ci și profesională. Iată mai jos câteva idei despre cum îți poți crea o prezență online puternică și cum o promovezi.

Citește și

Top 10 cele mai bune filme despre balet. Merită să le vedeți pe toate

„Ballerinas in Red, 2020” la final! Iată cele 12 tinere balerine din calendarului Ballet Magazine 2021

 

Dacă oferi cursuri online de balet pentru copii, scoate în evidență ușurința accesului online și șansa de a-i ține pe cei mici ocupați

1. Gândește-te mai întâi cui te adresezi. Cine e publicul tău? Ce tip de oameni ar fi clienții tăi ideali: ce vârste au, ce gen, unde locuiesc și, cel mai important, pe ce platforme își petrec timpul?

Spre exemplu: femei din orașele mari, între 30 și 40 de ani, cu venit mediu spre mare, mame de copii până în vârsta de 10 ani, care sunt interesate de activități extra pentru copii lor și iau în considerare cursuri de balet, își petrec majoritatea timpului pe Facebook și citind reviste online pentru mămici.

2. După ce îți cunoști cât se poate de bine clientul ideal, construiește-ți profilurile de Social Media și/ sau Website-ul ca un business/ specialist care vine în întâmpinarea problemelor sau nevoilor pe care le are acest public. Scoate în evidență punctele forte și micile detalii care te diferențiază de ceilalți din piață.

Exemplu: Dacă oferi cursuri online de balet pentru copii, scoate în evidență ușurința accesului online și șansa de a-i ține pe cei mici ocupați cu o activitate distractivă, în timp ce părinții lucrează de acasă.

3. Acum gândește-te cum atragi acești oameni către tine. Oferă conținut de valoare prin intermediul rețelelor sociale: postări educaționale, postări de prezentare a ta ca business/ specialist, postări inspiraționale, postări entertaining (ex: video) sau postări de vânzare.

Quick tip: creează un calendar de postări în avans pentru fiecare lună unde incluzi, pe rând, fiecare tip de postare menționată mai sus. Recomandat este să combini postările de branding cu cele de vânzare într-o proporție de 80-20, preferabil format video sau folosind vizualuri cu oameni sau text inedit. Publicul vrea să afle lucruri noi, să fie distrați, nu să li se vândă 24/7.

Nu uita să răspunzi la comentarii/ mesaje și să urmărești activitatea postărilor din fiecare lună – vezi ce a mers, ce nu a mers, la ce au reacționat oamenii? Ce poți îmbunătăți?

Quick tip: Creează informație mai ales cu răspunsurile întrebărilor frecvente care ți s-au adresat, testimonialele primite, cele mai populare servicii/ produse.

După ce ai testat și știi câteva informații despre nevoile publicului tău și poziționarea ta, poți lua în considerare realizarea de reclame sau evenimente online, cursuri, webinarii, free ebooks, abonare la newsletter sau apariții în publicații de profil.

Ai în vedere însă că parteneriatele și colaborările cu alte companii sau publicații media care au același public cu al tău sunt valoroase pentru că te ajută să ajungi la oamenii potriviți și să inspiri încredere!

 

Vremea baletului online. 5 idei de conținut pentru Social Media

  1. Realizează interviuri online sau live-uri scurte pentru a fi mai aproape de publicul tău
  2. Spune povești – cum ai început, care sunt pasiunile, visurile și planurile tale, ce lecții ai învățat până acum în domeniul tău – fii autentic și încearcă să rezonezi cu ceilalți și să stârnești conversații
  3. Realizează un concurs – gândește un giveaway interesant în care provoci oamenii să facă ceva inedit, nu doar basic-ul like, comment & share. Pune-i să împărtășească un gând, o părere, o fotografie, un video – orice are legătură cu serviciul sau produsul tău.
  4. Împărtășește statistici, date sau infografice – studiază ce se petrece pe aria ta și distribuie informații adaptate în stilul tău + implicarea personală cu o părere specializată
  5. Oferă gratuit servicii/ produse – 30 minute de consultanță telefonică sau pe Zoom, un audit sau un e-book/ video/ curs gratuit pe specializarea ta ar oferi un plus de valoare și ar încuraja potențialii clienți să vină spre tine

Nu uita că începi cu pași mici, creativitate și consistență și ajungi la rezultate mari, vorbind direct cu public din toată țara sau, de ce nu, din toată lumea!  Mult succes!


Share the NEWS & spread the JOY!

Related Posts

Leave a Comment

Această pagină, în contextul prestării de servicii, foloseşte cookie-uri. Continuând să vizitezi site-ul, ești de acord cu folosirea lor. Pentru mai multe informaţii, inclusiv informaţii despre eliminarea acestora, apasa pe Politica de confidentialitate. Sunt de Acord Politica de confidentialitate