Rucsandra Hurezeanu, Ivatherm: Dacă aș fi avut o fetiță, ar fi fost balerină!

by Mihaela Ivan

Rucsandra Hurezeanu ne-a acordat un interviu pe larg despre brandul românesc de succes – Ivatherm.

Delicatețe și sensibilitate sunt cuvintele care apar cel mai des în prezentarea produselor Ivatherm. Acestea sunt și trăsăturile care descriu cel mai bine o balerină. Asemănările nu se opresc însă aici. Cu aceeași ușurință cu care o balerină reușește să ne treacă prin mai multe stări, cremele și loțiunile Ivatherm calmează și repară tenul sensibil.

În ambele cazuri, în ciuda aparențelor, această ușurință înseamnă multă muncă și perseverență. Pentru primul brand românesc de produse dermatocosmetice cheia succesului a reprezentat-o și un ingredient deosebit: apa termală de Herculane, cu proprietăți recunoscute la nivel internațional.

Rucsandra Hurezeanu: Îmi place foarte mult baletul … am făcut balet în copilărie, apoi gimnastică, iar dacă aș fi avut o fetiță, sigur ar fi fost balerină!

Povestea Ivatherm a ȋnceput în 2005, când fondatoarea companiei, dr. Rucsandra Hurezeanu a îmbinat un ingredient românesc deosebit cu experiența franceză în industria cosmetică. Așa a apărut o paletă largă de produse concepute special pentru pielea sensibilă.  Produse care tratează sau îmbunătățesc problemele specifice pielii sensibile. Sunt sigure și eficiente, recomandate de medicii dermatologi.

Pandemia de coronavirus a schimbat din mers strategia companiei, care s-a adaptat rapid noilor condiții și a lansat într-un timp scurt geluri și soluții dezinfectante pe bază de alcool. Ivatherm este astăzi unul dintre primele patru branduri pe piața națională de cosmetice, cu o prezență internațională în 13 țări și cu un mare potențial de extindere.

Citește și:

Primul număr tipărit va fi disponibil în librăriile Cărturești, de la 1 noiembrie!

Dieta balerinilor și performanța. Simona Noja: “Important este să fim sănătoși”

Ballet Magazine: Când auzim numele Herculane ne gândim automat la una dintre cele mai vechi și cunoscute stațiuni balneare din România. Acum din păcate, aflată în paragină. Întrebarea firească este cum v-a venit ideea apei termale de Herculane? Erați familiarizată cu zona, cu izvoarele de acolo?

Rucsandra Hurezeanu: Cunoșteam, bineînțeles, izvoarele de la Herculane și povestea lor. Am fost curioasă să ajung în stațiunea favorită a împărătesei Elisabeta a Austriei, alintată cu numele Sissi. A fost o încântare să descopăr munții și pădurile Cernei. Chiar și clima e diferită în acea zonă, e foarte blândă. Aerul e ionizat și departe de orice poluare urbană sau industrială.

Puțini oameni știu povestea lui Hercules care, în drumul lui în căutarea lânii de aur, s-a scăldat în apele termale ale Cernei. A căpătat puteri și a învins Hydra, balaurul cu 7 capete. Iar locul a primit numele de Herculane.

După multe studii și teste am descoperit aici un izvor termal cu o vastă mineralizare. Bogat în Ca, Mg, Mn și Zn, care îi dau proprietăți calmante și antiiritante pentru piele.

Rucsandra Hurezeanu

Ballet Magazine: Privind retrospectiv, pare firesc ca, dacă vrei să înființezi o companie de cosmetice, să te familiarizezi cu industria de profil din Franța. Ceea ce este cu adevărat deosebit este faptul că v-ați orientat către dermatocosmetice. Este un domeniu în care, la momentul respectiv, nu activa nicio companie românească. Cât este de dificil să fii deschizător de drumuri? Cum arată compania la 15 ani de la înființare?

Rucsandra Hurezeanu: Eu sunt medic și vin din industria farmaceutică, în care am lucrat mulți ani. Urmăream cu multă curiozitate și cu oarecare îngrijorare creșterea incidenței pielii sensibile din cauza poluării, a nutriției deficitare și a stilului de viață nesănătos.

Rucsandra Hurezeanu: Am creat Ivatherm din dorința de a găsi soluții pentru problemele de piele, în special pentru cea sensibilă. Am îmbinat apa termală din România și cei mai inovativi activi cosmetici, pentru care am apelat la laboratoarele de cercetare franceze.

Astăzi, Ivatherm este între primele 4 branduri pe piața locală de produse cosmetice de farmacie și are o prezență internațională în 13 țări. A fost un drum lung pentru că activăm pe un segment mic. Dar astăzi, într-un context general mai larg favorabil și particular generat de pandemia COVID – 19 , consumatorii caută din ce în ce mai mult produse sigure, testate, cu eficiență dovedită prin studii clinice.

Ballet Magazine: Stresul, poluarea și alimentația sunt câțiva factori care ne afectează sănătatea pielii. De ce e nevoie să avem un ritual zilnic de îngrijire? Cum arată al dumneavoastră?

Rucsandra Hurezeanu: Eu sunt adepta unei abordări holistice a frumuseții, care înseamnă alimentație sănătoasă, sport, somn, vitamine și suplimente alimentare. În îngrijirea cosmetică am ritualuri lungi care încep cu curățarea feței, spălarea cu produse non-abrazive; sprayul cu apă termală Herculane e nelipsit, după care folosesc produse hidratante și tratamente anti-aging. Îmi plac serum-urile și cremele depigmentante foarte concentrate în ingredienţi cosmetici activi. Bineînțeles, îmi plac și toate gamele antirid, anti-aging, pe care le folosesc alternativ.

Citește în ediția tipărită a Ballet Magazine, o poveste despre frumos, muncă, perseverență și succes, în interviul acordat în exclusivitate de dr. Rucsandra Hurezeanu.

Related Posts

Leave a Comment

Această pagină, în contextul prestării de servicii, foloseşte cookie-uri. Continuând să vizitezi site-ul, ești de acord cu folosirea lor. Pentru mai multe informaţii, inclusiv informaţii despre eliminarea acestora, apasa pe Politica de confidentialitate. Sunt de Acord Politica de confidentialitate